У сфері B2B з довгим циклом угод виникає проблема з обробкою великого обсягу операційних даних для прийняття стратегічних рішень. Компанія Zakaz.ua стикнулась з цим викликом управління складними рекламними проєктами для FMCG-гігантів. Для полегшення процесів команда вирішила впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди в одній системі, покращити звітність та надати можливість для стратегічного планування. Автоматизована звітність допомагає аналізувати ефективність маркетингових активностей, оптимізувати процеси продажів та збільшувати прибуток. Загалом, впровадження NetHunt CRM дало Zakaz.ua можливість краще контролювати свою діяльність, аналізувати результати та приймати обґрунтовані стратегічні рішення.
- Домашня
- Новини бізнесу
- Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
НБУ знову витратив $1 млрд для підтримки гривні
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Маск повернув собі пакет винагороди у $140 млрд
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Ціна російської нафти впала нижче $35
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
“Я не вірив у Бога до цього моменту”: 67 днів в оточенні без води та їжі | Владислав Стоцький
Опубліковано
admin
Тренер, звільнений з клубу Зінченка, близький до повернення в АПЛ
