У сфері B2B з довгим циклом угод виникає проблема з обробкою великого обсягу операційних даних для прийняття стратегічних рішень. Компанія Zakaz.ua стикнулась з цим викликом управління складними рекламними проєктами для FMCG-гігантів. Для полегшення процесів команда вирішила впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди в одній системі, покращити звітність та надати можливість для стратегічного планування. Автоматизована звітність допомагає аналізувати ефективність маркетингових активностей, оптимізувати процеси продажів та збільшувати прибуток. Загалом, впровадження NetHunt CRM дало Zakaz.ua можливість краще контролювати свою діяльність, аналізувати результати та приймати обґрунтовані стратегічні рішення.
- Домашня
- Новини бізнесу
- Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
В уряді зробили заяву щодо допомоги Україні від МВФ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Україні зріс офіційний курс долара
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Потрібно посилити адвокацію промисловості України за кордоном – Метінвест
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
АРМА оголосило на Prozorro конкурс з відбору управителя для комплексу ТОВ «Кріоін Інжинірінг»
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Новий портал офіційної статистики | Доступні дані для прийняття рішень
Опубліковано
admin
Тренер, звільнений з клубу Зінченка, близький до повернення в АПЛ
