За даними Reuters, Volkswagen Group успішно збільшила продажі електромобілів у Європі на 112% у першому кварталі 2025 року, але в той же час в Китаї попит на електричні моделі компанії впав на 37%. Загальні продажі Volkswagen в Китаї скоротилися на 7,1%, оскільки місцевий ринок електромобілів став надзвичайно конкурентним через зростання числа китайських стартапів. Проблеми з популярністю в Китаї також відзначають інші німецькі виробники, такі як Mercedes-Benz та Porsche.
У Німеччині сім з десяти найпопулярніших електромобілів належать Volkswagen, в той час як Tesla впала на сьоме місце через скорочення продажів Model Y. Експерти пов’язують це із застарілою модельною лінійкою та падінням популярності Ілона Маска через його підтримку ультраправих політиків.
У США продажі Volkswagen зросли на 6,2%, що може бути пов’язано з попитом перед введенням 25% тарифів на імпорт. Оскільки більшість моделей Volkswagen для американського ринку виготовляються в Мексиці, а автомобілі Porsche, Audi та Lamborghini імпортуються з Європи, концерн стає дуже вразливим до впливу нової торговельної війни.