Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорив важливість розвитку українського контенту в інтернеті. Він зазначив, що соціальні мережі стали ключовим засобом спілкування у XXI столітті, а українські проекти та пісні допомагають популяризувати українську культуру та ідентичність. Поплавський також розповів про успішні проекти університету, включаючи факультатив TiкToк та популярний контент в Instagram, Facebook і YouTube. Він наголосив, що власний бренд у соціальних мережах є ключем до успіху, а увага аудиторії стала новою валютою.
- Домашня
- Новини культури
- Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах
Опублікувати у
Новини культури
Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини культури
Помер оскароносний драматург і сценарист Том Стоппард
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Велика хвиля Хокусая встановила рекорд на аукціоні Sotheby’s
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Іспанія може відмовитись від Євробачення-2026 через Ізраїль
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
[Мат – B] 30.11 | Чемпіонат України з греко-римської боротьби
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
[Мат – А] 30.11 | Чемпіонат України з греко-римської боротьби
Опубліковано
admin
Етап Кубку України з подолання перешкод | Кінний спорт | 18.10.2025
