Новини бізнесу - Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт

Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між брендами та споживачами, замінюючи класичні соціальні мережі. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зазначив, що Telegram, WhatsApp і Viber перетворилися на платформи для продажу продуктів і формування спільнот. Бренди використовують месенджери для надання персоналізованої підтримки клієнтам та спілкування з ними в реальному часі. Цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості та забезпечити більш особистий підхід до клієнтів. В майбутньому месенджери можуть замінити електронну пошту та соціальні мережі у багатьох сегментах бізнесу.

Більше від автора

Новини бізнесу - В Росії заговорили про підвищення ПДВ

В Росії заговорили про підвищення ПДВ

Новини світу - У РФ підтвердили загибель 17 високопоставлених військових на Запоріжжі

У РФ підтвердили загибель 17 високопоставлених військових на Запоріжжі

Залишити відповідь

Останні коментарі

Немає коментарів до показу.

Новини світу