Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без дозволу власників автомобілів через мультимедійну систему. Близько 480 тисяч користувачів отримали ці рекламні повідомлення, які з’явилися на екрані автомобілів при запуску, рекламуючи знижку на конкретну модель авто. Генеральний директор вибачився перед користувачами, пояснивши, що метою було повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Компанія отримала хвилю критики в соцмережах за порушення приватності та недбале ставлення до власників.
- Домашня
- Авто новини
- Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Bentley повертає 96-річний Blower у продаж
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Світові продажі Toyota б’ють рекорди
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Škoda Favorit 1987 року переосмислили як електрокар для нового покоління
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
DeepState повідомив про ситуацію в сірій зоні на Харківщині
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
Трамп планує змінити головнокомандувача Об’єднаних сил НАТО в Європі – ЗМІ
Опубліковано
admin

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
