Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без дозволу власників автомобілів через мультимедійну систему. Близько 480 тисяч користувачів отримали ці рекламні повідомлення, які з’явилися на екрані автомобілів при запуску, рекламуючи знижку на конкретну модель авто. Генеральний директор вибачився перед користувачами, пояснивши, що метою було повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Компанія отримала хвилю критики в соцмережах за порушення приватності та недбале ставлення до власників.
- Домашня
- Авто новини
- Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Ринок нових авто у листопаді показав рекордний результат за 14 місяців
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Незвичні якості новітнього кросовера CHERY TIGGO 7 PLUG-IN HYBRID
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Названо найпопулярніші авто на європейському ринку
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Лекція «Код прозорості: як ШІ знаходить корупцію там, де її не шукають»
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
До Глобальної коаліції українських студій приєдналися одразу три заклади Ірландії
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
Російського космонавта відсторонили від місії на МКС за шпигунство
Опубліковано
admin
28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
