Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без дозволу власників автомобілів через мультимедійну систему. Близько 480 тисяч користувачів отримали ці рекламні повідомлення, які з’явилися на екрані автомобілів при запуску, рекламуючи знижку на конкретну модель авто. Генеральний директор вибачився перед користувачами, пояснивши, що метою було повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Компанія отримала хвилю критики в соцмережах за порушення приватності та недбале ставлення до власників.
- Домашня
- Авто новини
- Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Isuzu представила комерційну версію пікапа D-Max V-Cross
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Помилка в оновленні Jeep заблокувала автомобілі прямо на дорозі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Світове автовиробництво зросло на 3%
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Баварія перемогою над Боруссією відкриває перспективи для нового рекорду
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
У США таємно обговорюють зустріч Трампа з Кім чен Ином – CNN
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Грошей на армію вистачить, а на решту? Лариса Білозір про дефіцитний бюджет | ЕКСКЛЮЗИВ!
Опубліковано
admin

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
