Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ «Парковий» успішно впровадила систему управління відносинами з клієнтами (CRM), яка об’єднала маркетинг і продажі, спрощуючи взаємодію з клієнтами на всіх етапах. Це дало змогу ефективно працювати з клієнтами, оптимізувати робочі процеси та швидше досягати результатів. Впровадження NetHunt CRM дозволило зменшити рутинну роботу на 30% і зосередитися на стратегії та креативі. Команда отримала повний контроль над воронкою продажів та можливість запускати персоналізовані кампанії. Автоматизована аналітика дозволяє оперативно реагувати на зміни і оптимізувати робочі процеси. Усе це дозволило створити цілісну систему взаємодії з клієнтами, покращити співпрацю між відділами і досягти спільних бізнес-цілей. КВЦ «Парковий» продемонстрував, як використання CRM може призвести до зростання бізнесу та ефективнішої роботи з клієнтами.

Більше від автора

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство

Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск "ЯРС" та як реагує Україна? | Ігор Чаленко

Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск “ЯРС” та як реагує Україна? | Ігор Чаленко

Залишити відповідь

Останні коментарі

Немає коментарів до показу.