Команда КВЦ «Парковий» успішно впровадила систему управління відносинами з клієнтами (CRM), яка об’єднала маркетинг і продажі, спрощуючи взаємодію з клієнтами на всіх етапах. Це дало змогу ефективно працювати з клієнтами, оптимізувати робочі процеси та швидше досягати результатів. Впровадження NetHunt CRM дозволило зменшити рутинну роботу на 30% і зосередитися на стратегії та креативі. Команда отримала повний контроль над воронкою продажів та можливість запускати персоналізовані кампанії. Автоматизована аналітика дозволяє оперативно реагувати на зміни і оптимізувати робочі процеси. Усе це дозволило створити цілісну систему взаємодії з клієнтами, покращити співпрацю між відділами і досягти спільних бізнес-цілей. КВЦ «Парковий» продемонстрував, як використання CRM може призвести до зростання бізнесу та ефективнішої роботи з клієнтами.
- Домашня
- Новини бізнесу
- CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
TSMC захопила більше двох третин світового ринку чипів
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Курс гривні зміцнів після дводенного зниження
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Росія влаштувала хаб у Вірменії для вивезення підсанкційних алмазів – ЗМІ
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
Мадяр заявив про розширення Сил безпілотних систем ЗСУ
Опубліковано
admin

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство
