Команда КВЦ «Парковий» успішно впровадила систему управління відносинами з клієнтами (CRM), яка об’єднала маркетинг і продажі, спрощуючи взаємодію з клієнтами на всіх етапах. Це дало змогу ефективно працювати з клієнтами, оптимізувати робочі процеси та швидше досягати результатів. Впровадження NetHunt CRM дозволило зменшити рутинну роботу на 30% і зосередитися на стратегії та креативі. Команда отримала повний контроль над воронкою продажів та можливість запускати персоналізовані кампанії. Автоматизована аналітика дозволяє оперативно реагувати на зміни і оптимізувати робочі процеси. Усе це дозволило створити цілісну систему взаємодії з клієнтами, покращити співпрацю між відділами і досягти спільних бізнес-цілей. КВЦ «Парковий» продемонстрував, як використання CRM може призвести до зростання бізнесу та ефективнішої роботи з клієнтами.
- Домашня
- Новини бізнесу
- CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Китай поставив під загрозу виробництво електромобілів у Європі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Долар і євро подорожчали в обмінних пунктах
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Китай продає кожне третє нове авто у світі
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Представник тренерського штабу залишив Аякс після невдачі в Ередивізі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Перша аудієнція Президента Зеленського і Папи Лева XIV: переговори та шанси на мир | Дмитро Левусь
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Полуниця по 400: Що буде з цінами, врожаєм та імпортом овочів і фруктів | Дмитро Соломчук
Опубліковано
admin

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство
