У реальному житті часто стається так, що інформація загубляється між відділами, завдання повторюються, а клієнт або проєкт застрягають між командами, а відповідальність розпливається. В таких умовах CRM-система стає не просто базою контактів, а платформою, яка об’єднує дані, завдання та комунікацію в один робочий простір. Команда RozetkaPay вирішила використовувати NetHunt CRM для автоматизації обробки заявок та покращення міжвідділової співпраці. Ця система дозволила їм швидко обробляти заявки та ефективно взаємодіяти між відділами. CRM сприяє налагодженню міжкомандної співпраці, забезпечуючи єдину точку доступу до інформації про клієнтів, прозорість комунікацій та історію взаємодії, візуалізовану воронку та контроль заявок на всіх етапах, чітке визначення відповідальних та задач, а також прозорість інформації для всіх відділів. Використання CRM допомагає командам працювати синхронізовано та концентруватися на досягненні результатів. Кейс компанії RozetkaPay є прикладом того, як автоматизація може перетворити різні дії команд на організований процес та допомогти бізнесу масштабуватися без стресу.
- Домашня
- Новини бізнесу
- CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Росія збільшила знижку на свою нафту для Індії – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Apple вимагає від постачальників роботизації виробництва – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
У Дії запустили ШІ-асистента
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Костюк припинила участь в US Open після поразки в парі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
В РФ стався витік нафтопродуктів у Чорне море, пляма суне до Криму – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Освіта в умовах війни: готовність шкіл, сертифікація вчителів та реформи | Іван ЮРІЙЧУК
Опубліковано
admin