Вчені з Університету Північної Кароліни виявили, що дієта з багатою кількістю жирної “швидкої їжі” може впливати на роботу мозку вже за кілька днів. Вони виявили, що такий вид харчування активує певний тип клітин у гіпокампі, які відповідають за пам’ять. Це стається через знижену здатність мозку засвоювати глюкозу. Пам’ять може почати працювати гірше вже на четвертий день такої дієти. Вчені також виявили, що відновлення рівня глюкози у мозку допомагає нормалізувати роботу цих клітин та покращує пам’ять. Дослідники виявили, що періодичне голодування після такої дієти може покращити когнітивні функції шляхом зниження активності цих клітин. Ці відкриття можуть допомогти розробити нові методи профілактики деменції та хвороб Альцгеймера, пов’язаних з ожирінням та метаболічними розладами.
- Домашня
- Технології
- Фастфуд може зіпсувати пам’ять всього за чотири дні – дослідження
Опублікувати у
Технології
Фастфуд може зіпсувати пам’ять всього за чотири дні – дослідження
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Технології
Google анонсувала презентацію Pixel 11
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Технології
Samsung оголосила дату презентації нових пристроїв
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Технології
Загублене місто майя знайшли в джунглях Мексики
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини світу
Російський бізнес відмовляється від штатних працівників – розвідка
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
На Сицилії з музею викрали чотири картини доби Ренесансу
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Етап Кубку України з подолання перешкод. Всеукраїнські змагання з кінного спорту
Опубліковано
admin
Один з генераторів на ЗАЕС зламався – Зеленський
