Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був змінений вперше з 2003 року. Знак “S” залишився тим же за формою, але отримав новий вигляд – з плоскішим дизайном і тонкими контурами по краях в кольорі “яскраве срібло”. Це рішення відповідає сучасним вимогам, оскільки новий логотип краще виглядає на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також є більш екологічним у виробництві. Президент компанії Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає прагнення компанії створювати цінність для клієнтів та бути готовою до викликів нової епохи. Оновлений знак буде вперше представлений на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show 30 жовтня 2025 року і поступово впроваджений у всі серійні моделі Suzuki. Емблему можна встановити навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.
- Домашня
- Авто новини
- Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Опублікувати у
Авто новини
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
MG показала новий пікап MGU9
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Subaru припиняє випуск Legacy після 35 років виробництва
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Porsche переглянула плани: ставка на ДВЗ і гібриди замість електрокарів
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Участь Володимира Зеленського в засіданні високого рівня Ради Безпеки ООН по Україні
Опубліковано
admin

Виступ Президента США Дональда Трампа на Генасамблеї ООН
