Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між брендами та споживачами, замінюючи класичні соціальні мережі. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зазначив, що Telegram, WhatsApp і Viber перетворилися на платформи для продажу продуктів і формування спільнот. Бренди використовують месенджери для надання персоналізованої підтримки клієнтам та спілкування з ними в реальному часі. Цей підхід дозволяє підвищити рівень залученості та забезпечити більш особистий підхід до клієнтів. В майбутньому месенджери можуть замінити електронну пошту та соціальні мережі у багатьох сегментах бізнесу.
- Домашня
- Новини бізнесу
- Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
Опублікувати у
Новини бізнесу
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Потрібно посилити адвокацію промисловості України за кордоном – Метінвест
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Україні підвищать тариф на передачу електроенергії
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
ЄС погодив транш у 1,8 млрд євро для України
Опубліковано
admin
Більше від автора
В Росії заговорили про підвищення ПДВ
