У сфері B2B з довгим циклом угод виникає проблема з обробкою великого обсягу операційних даних для прийняття стратегічних рішень. Компанія Zakaz.ua стикнулась з цим викликом управління складними рекламними проєктами для FMCG-гігантів. Для полегшення процесів команда вирішила впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди в одній системі, покращити звітність та надати можливість для стратегічного планування. Автоматизована звітність допомагає аналізувати ефективність маркетингових активностей, оптимізувати процеси продажів та збільшувати прибуток. Загалом, впровадження NetHunt CRM дало Zakaz.ua можливість краще контролювати свою діяльність, аналізувати результати та приймати обґрунтовані стратегічні рішення.
- Домашня
- Новини бізнесу
- Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Віткофф продав частку активів у своїй компанії за 120 млн доларів
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Гривня подорожчала в обмінниках на початку тижня
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Україна отримає від Японії понад $240 млн
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Велика Британія посилює допомогу Україні: ключові домовленості | Сергій Євтушок
Опубліковано
admin

Тренер, звільнений з клубу Зінченка, близький до повернення в АПЛ
