Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через відправлення рекламних повідомлень без дозволу власників автомобілів через мультимедійну систему. Близько 480 тисяч користувачів отримали ці рекламні повідомлення, які з’явилися на екрані автомобілів при запуску, рекламуючи знижку на конкретну модель авто. Генеральний директор вибачився перед користувачами, пояснивши, що метою було повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Компанія отримала хвилю критики в соцмережах за порушення приватності та недбале ставлення до власників.
- Домашня
- Авто новини
- Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Volvo скорочує продажі моделей у США через високі мита
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Huawei презентувала універсал Stelato S9T
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Mitsubishi представила трирядний позашляховик Destinator
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
Метал розкидало по трасі: на Київщині зіткнулись вантажівки
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
У Малі ліквідували вагнерівця Нестерова – тренера Повєткіна
Опубліковано
admin

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
